Friday, November 30, 2007

Julefrokost 2007 review

Hvem RoXoR??? Team b0s gør!!!

Først og fremmest vil jeg gerne sige tak for at jer der kom, kom og jeg håber i blev mætte og fik hældt alt det i hovedet i kunne lyste. Der kan i hvert fald ikke være tvivl hos nogen om at der var nok at tage af og at alle vidst blev mætte.

Som de fleste jo er klar over blev hele eventet jo optaget med kamera og jeg arbejder på (næsten) højtryk med at få klippet de 7:56 minutter og 5.65Gb ned til en film der er lidt mere brugbar og som jeg ligger op på div. sites så alle har mulighed for at se den.

Men der blev da også taget lidt billder og der kommer lige at par af dem her:





























Det var sku en god fest ;)

Dagen efter festen var Bart, Thorge, Dirty, 3k2 og undertegnede på Café Figo og få dessert og på turen derind var Dirty totalt ninja på kværnen:



Tak for i år drengene, det har været rigtig fedt og jeg håber vi alle ses på VT hele tiden, og selvfølgelig næste år til endnu en storslået fest.

HUSK DET NU - SAMME TID SAMME STED!!!

No comments: