Monday, November 17, 2008

Julefrokosten kommer !

Tre lys står nu meget smukt tændt i b0sventkransen, og selvom der ikke har været posts om det her på siden håber jeg da at folk har fulgt reglerne og nydt anden og tredje b0svent. Undertegnede prøvede bla. sidste uge at spærre 3k2 inde i hans værelse med tørrestativer, men Mulla kom ham til undsætning...

Ikke desto mindre betyder det, at der nu kun er en søndag mellem nu og julefrokosten. Tilmeldingen til festen er lukket og vi kan nu begynde at regne på hvad det hele kommer til at koste, og det bliver nemmere at plnlægge hvad der skal ske. Derfor vil der i løbet af denne uge komme løbenden opdateringer når mere relevant information bliver tilgængelig...

Jeg kan på forhånd sige at jeg er meget stolt/beæret over at så mange har tilmeldt sig i år, og jeg er ikke i tvivl om at det bliver den bedste julefrokost i mands minde. Det er lækkert at vi kan holde denne sociale kontakt, også AFK og jeg håber personligt det er noget vi kan blive ved med mange år ud i fremtiden...

At vi bliver 13 til bords kunne skræmme nogen, men det har arrangørerne en løsning på, noget folk må vente at se til på dagen (og nej P-S, vi sætter ikke en knappenål i dugen). Antallet betyder også at der faktisk ikke helt er plads ved vores ellers ret store spisebord hjemme i brdr. b0s's crip. Derfor må folk gerne lige melde sig til undertegnede, hvis de har et lille bord der måske kunne lånes, så der kan sidde 6 b0s'er på langsiden i stedet for det nuværende maks på 5...

Det er altså også nu at deltagerne skal begynde at kigge sig om efter gaven til pakkespillet, der ligesom de tidligere år bare skal ligge på en pris mellem 10 og 100 kroner. Dette meget løse spektrum er egentlig bare fordi folk altid gerne vil have at vide hvor mange penge de skal finde noget for. Personligt har jeg det sådan at jeg bare finde noget jeg synes passer til dagen, stemningen og de eventuelle modtagere af gaven. Så find noget sjovt og tænk først på prisen til december når den står på kontoudtoget. Som en lille notits kan det nævnes at de fleste af os vidst er ved at have kortspil, så med mindre der er damer på er det måske ikke den bedste ide mere, host host :P

-Jam out

No comments: