Monday, March 30, 2009

Indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling

Der er sket mangt og meget de sidste par måneder og nogen steder er der lidt hængepartier, som ingen eller alle tror der er taget stilling til. Dette skaber en usikkerhed om forskellige emner blandt klanens medlemmer og det skaber uro i krogende på en efterhånden stor organisation...

Derfor indkaldes der nu til ekstraordinær generalforsamling (som sådan noget så pænt hedder, vi andre kalder det bare møde på VT) hvor disse ting skal drøftes. Mødet er onsdag d. 1. april kl 21(and it is not even a joke :o ) og alle der har noget på hjertet eller bare gerne vil høre hvilke beslutninger der bliver taget er velkomne...

Dagsordenen for mødet er som følger:

FFA serveren - Hvad er det vi vil med den?
Nye members - Hvordan skal det håndteres?
ClanBase - Hvem spiller og hvornår?
Diverse - w00t?

Ledergruppen har drøftet emnerne og har en "officiel" holdning til dem. En holdning der selvfølgelig skal deles med alle medlemmerne og derfor holdes dette møde altså. Det er, som altid, i vores største interesse at bibeholde alt det der er så godt ved Team b0s og der skal ikke være nogen tvivl om at det har første prioritet i alle de valg der bliver taget...

Hvis nogen har noget de gerne vil have tilføjet til dagsordenen, som de mener andre bør have en chance for at tage stilling til, så skriv det venligst som en comment til denne post...

Mødet bliver selvfølgelig bedst hvis der kommer så mange som muligt...

-JamTheMan

9 comments:

TyskerN said...

Jeg ser om jeg kan nå det... For jobbet (fodbolden) kalder på mig fra halv 7 til halv 21.. også må jeg lige se, om jeg kan nå hjem!! :)

Recoon said...

BAILER THORGE!!!

Recoon said...

ting som kunne tilføjes kunne være 1) admin plugin til CW serveren
2) Hvordan Admins skal opfører sig på ffa serveren
3) Hvem er den årets prettyboy i teamb0s?
4) Golf Open
5) Sponsorere?

Unknown said...

#1 Lyder meget fornuftigt....
#2 Hører under snakken om FFA'en
#3 Siger sig selv
#4 Klart!
#5 Den kommer også med...

Skaery said...

6) hjemmeside (+ hvad der nu kan høre herunder)

Alco said...

Hvorfor nu lige alt det golf?
Det er helt fint for mig at i spiller det, eller går til det, eller dyrker det, eller hva det nu skal kaldes.
Men det har vel ikke særlig meget med gaming at gøre?
Fordi at Bart og jeg sidder og strikker engang imellem, så skal det vel heller ikke med på dagsordenen?

TyskerN said...

haha!! :D nice come back der jam! Tja, det er jo ikke fordi vi skal til at "game" golf, men det er jo bare en hyggedag for b0s'erne, ligesom vi havde en hyggetur, da vi tog ud for at spille paintball.. :D Men synes, det lyder fornÅftigt!! haha.. Skal se, om jeg kan nå det..

Unknown said...

#6 Hvad er det folk har imod min fine fine fine hjemmeside fra IT på c-niveau på HTX tilbage i 2002?

Panda said...

At den er fra 2002