Saturday, October 24, 2009

Julefrokosten - Menu

Så er der mere nyt om årets julefrokost, der allerede nu tegner til at blive den største af dem alle. Antallat af b0sser der har vist interesse for at komme med overskrider næsten allerede det højeste antal vi var været tidligere, så det bliver super fedt. Årets vigtigste begivenhed finder sted samme tid og sted som altid - til dem som ikke husker godt eller er nye drejer det sig om den sidste lørdag i november, kl 17 på Lemkær 26, og denne gang altså d. 28. november...

Forberedelserne er så småt gået i gang og Mulla har udarbejdet endnu en lækker menu, som uden tvivl må lokke nogle flere medlemmer med:

--
To slags sild med dertilhørende snask
Æg og rejer
Laks og røræg
Fiskefilet med remoulade

Frikadeller med rødkål
Medister med rødkål
Mørbradbøffer med bløde løg
Leverpostej med bacon

Grønlangkål
Kålpølse
Skinke
Brune og hvide kartofler

Ris á la Mande med kirsebærsovs
--

Dertil sørges der for at der er snaps og juleøl til alle. Ønsker man stærkere sager, andre slags øl eller noget mere speciel snaps end hvad der nu er normalt må man selv bringe det med.

Ud over denne fantastiske menu vil der til julefrokosten selvfølgelig også blive afholdt det traditionsbunde pakkespil og kinder-æg-crash.

Alt dette kan man blive en del af for blot 120 kroner som bedes medbragt KONTANT til Mulla på selve dagen.

Sidste frist for tilmelding er lørdag d. 21 november. Tilmeldingen skal ske personligt til undertegnede på et af de mange anerkendte medier, der er til rådighed, og starter fra NU!

Håber vi alle sammen ses til dette sagnomspundne arrangement...

-Jam

5 comments:

Unknown said...

Og jeg vil gerne starte med at sige at jeg SELVFØLGELIG kommer!!!

Bart Simpson said...

Jeg Kommer =D

Anonymous said...

code her.
klar til fest.
pas på narko.

Hilsen
C0d3 - (jeg er cool når jeg kan skrive mit navn sådan)

Unknown said...

46233!

Panda said...

Jeg er klar!