Thursday, January 15, 2009

Nu træder vi ind i guldæren!

Ja de damer og herre... vi har i længere tid fornyet vores talenter, blevet beskyldt for WH,Godmode, Giveall, aimbot osv. Så nu er tiden inde til at vi begynder at spille mod nogle mere seriøse hold og forhåbentlig ikke tyskere...

Vi snakker her om en CSS ladder :
Jeg vil starte med at præsentere 3 stk. som I kan forholde jer til:

Enemy Down - her skal holdet kun være på max 7 personer. Det tages meget seriøst og man skal have anticheatsoftware installeret, igennem kvalifikationsrunde osv.

Clanbase - Her kan hele clanen joine - Istedet for at have 7 personer vælger man her blandt de tilmeldte hvem der skal spille den kommende kamp.

ESl - holder tit online tourneringer hvor der er primiere til vinderne, her skal dog siges at man vil møde de bedste hold i europa hvis man er "heldig". Derudover har de måndlige ladders efter samme princip som de foregående, de er dog knap så seriøse herinde, jeg mener f.eks ikke at anti programmer er et krav.

Jeg holder selv på Clanbase, synes alle i clanen skal have en fair chance for at deltage hvis lysten melder sig. Da alt andet ville være dumt og sandsynligvis dele clanen, hvilket ingen er interresseret i.
Jeg ser frem til mange kampe med hård indsats og det samme altid gode humør ;)

Skriv jeres foretrukne valg og jeg vil tilmelde os og give indstukser til hvordan I tilmelder jer som spillere.

Lasse Bjerning aka Recoon

10 comments:

Unknown said...

Well...

Recoon og jeg har taget en lille snak om det, og jeg har fortalt ham om vores tidligere store successer på ClanBase. I den sammenhæng blev vi stort set enige om, i starten, at satste på at være mere aktive på CB's ladder...

Det betyder også at Recoon har sagt ja til at blive War Arranger på CB og gerne vil løfte opgaven med at finde og arrangere kampe sammen med mig. Så nu sker der altså måske endelig noget mere, som det længe har været efterlyst...
Man kunne jo i samme ombæring overveje om vi skal tilmelde 2 hold på CB, så der bliver flere kampe til alle?

Derudover synes jeg det kunne være sjovt at samle et hold og prøve lykken i Enemy Down, men det kan jo være svært at vælge de 7 der skal med ud. Men det kan folk jo også tænke lidt over...

Anonymous said...

Clanbase

Aftenhold i lige uger
Daghold i ulige uger
jaja så er det da plads :D

Recoon said...

Man kan jo tilmelde sig herinde, så kan vi se hvor mange tilmeldte der er...

Recoon er klar til ED.

Anonymous said...

er til Clanbase. pga. arbejde m.m.

Anonymous said...

Jeg er også til clanbase, sæsonen går snart igang og græsset bliver grønt:)

Jeg vil smide min mening om de 7 jeg ser som de bedste cw spillere i vores fornemme clan:
3k2
Reffe
Bandito
Recoon
Panda babz
P-S
Jamtheman

Recoon said...

du mangler sgu da kongen af kongerne!

WHISTLER <3 Men ellers er jeg enig

Anonymous said...

Hmmm, er ikke meget for at skulle installere det der program..HOST

Anonymous said...

Jeg er mest tilhænger til CB.
Synes det er gået godt de andre gange vi har været med.

Med hensyn til hold opdeling, så tror jeg lidt vi har snakket om det før, at alle selvfølgelig skal have lov til at spille hvis de gerne vil, så det ikke er de samme (bare fordi de måske er bedre) der altid SKAL spille CV.

Men som i da også er inde på, så kan vi også melde os til andet end CB, og så dem der vil være mere "seriøse" kan lave et hold der også.

Ang. hvem der egner sig bedst til "elite" holdet, er sku nok svært at svare på. For så vidt jeg ved, så gamer 3k2 jo mest med hans clan, og vi har ham som backup ind imellem.

Men vi må jo have folk til at melde hvad de selv vil være med til.

Jeg er med på CB, men det "seriøse" hold bliver nok uden mig, grundet en anden "tids tager" :)

Anonymous said...

Hov. Der manglede lidt ved "elite" holdet.

Der jeg ville hen med det, er at vi skal have spillere der kan/vil spille stort set alle de kampe der kommer. og det var selvfølgelig ikke noget mod Steffen musen :)
Han blev bare et eksempel.

Unknown said...

"du mangler sgu da kongen af kongerne!
"

Bedre kendt som Solkongen...

Men lad os bare starte med at satse på CB...

Mht 3k2 (og lidt Reffe), så er de jo begge engagerede i andre og påstået bedre klaner, og det bliver i hvert fald svært at have dem med som faste spillere, specielt 3k2. De er jo mest med i klanen pga. den altid enormt hyggelige stemning og glade mennesker, der er et af de stæreste kendetegn ved Team b0s...

Men ja, CB først og fremmest så alle kan være med, og vi altid kan stille et fornuftigt hold...