Thursday, April 09, 2009

Team b0s | Open

Kære venner og bekendte af Team b0s.

Så er det på tide vi finder ud af, hvem der er den ukronede konge af golf i vores elskede clan.
Dagen hvor vi finder dette vidunder er den 20/6-2009 kl 1200 i Rinkenæs (Benniksgaard golfcenter) Prisen bliver 250 kr og inkluderer følgende: Træning/spil på banen/præmie i puttekonkurrence/præmier til vinderne af matchen/udstyr/sandwich og fri drikken.
Trænere er: Jon Hansen/Jakob Åkerlind/Per Ditlev(Whistler)

Vi bliver 36 personer til matchen og den skarpe kniv i skuffen vil straks sige, at så mange er vi ikke i clanen:) Jeg har taget mig friheden af at invitere noget familie og jeg synes i skal gøre det samme. Håber i vil invitere venner og familie til den dag, så vi kan nå de 36 personer... Det skal dog siges, at Team b0s members har 1. prioritet.( ellers er det først til mølle)

Jeg håber af hele mit hjerte at så mange som muligt vil deltage den dag.. ikke nok med at vi skal slå utroligt mange "sprøde golfslag" men lige så meget fordi, at jeg gerne vil smide et ansigt på alle dem som skyder mig i css:)

På hvert flight(hold) vil der være en golfer, altså en der i forvejen spiller golf. Han er med for at sikre, at der ikke bryder slåskampe ud i vildskab, at folk ikke smider med deres udstyr, skider på banen og den slags.

Præmier:
1. Kong golf af Team b0s(gives til den bedste brutto score af dem fra Team b0s, inkluderer ikke Whistler)
2. Hold score i Team b0s( der trækkes lod om hvem der er på hold inden vi går ud, 4 personer)
3. Samlede vinder, af alle dem der er med(inkluderer ikke de "golfer"golfspillere der spiller med)
4. 2 plads, af alle dem der er med(inkluderer ikke de "golfer" golfspillere der spiller med)

Tilmelding: I smider mig en mail på ditlev@hotmail.com (seneste tilmelding er den 13/6-2009)
Betaling: Sker når i møder den 20/6-2009 kl 12.

Jeg håber at i gider møde op til en dejlig dag:)

Med Venlig Hilsen Per Ditlev aka Whistler

9 comments:

Panda said...

Nice at få en dato på, gør det lidt nemmere at planlægge (skal låne bil hvis det er nemlig)

Ville der være andet end golf turnering i forbindelse med weekenden, eller er det skudt i havet? (igen, skal låne bil hvis jeg skal afsted, så skal vide hvor længe :) )

Recoon said...

Jeg vil gerne med den bil så Panda! ;) Jeg er selvfølgelig frisk :)

Unknown said...

Lyder rigtig rigtig godt Permand

Som vi snakkede om til mødet så er der selvfølge fest for alle b0s'er efter turneringen, hjemme hos familien b0s...

Mht flere arrangementet samtidigt så handler det vel også om at finde ud af om folk kan? Datoen er jo en lørdag, og ikke i sommerferien. Personligt ved jeg at jeg ikke kan sige ja til noget dagene før, da jeg stadig ikke ved præcist hvornår mine eksaminer ligger. Og det giver jo ikke så meget mening at arrangere en masse i dagene efter, hvir folk alligevel skal arbejde/passe skole eller whatnot...

Er folk så til gengæld klar i dagene efter synes jeg da helt klart vi skal finde ud af at holde noget LAN i forbindelse med, når nu der forhåbentlig er en ordentlig flok af os samlet...

Recoon said...

jamen så er det jo bare at finde ud af om folk kan 2 dage efter at det normalt sluttede... Jeg er klar :)

Panda said...

Er også klar på dage før/efter, skal bare vide det i god tid :D

TyskerN said...

I'll be there!! :D mega nice initiativ perbabs!! <3

Recoon said...

Lige en tanke? evt et møde hvor vi finder ud af hvor mange der kan osv. Det det kun er det hårde Team b0s der skriver her ;)

Unknown said...

Ja, måske ikke en helt dum ide...

Men der er da heldigvis efterhånden meget mere aktivitet herinde end der plejer...

Men vi kan godt holde et møde engang i næste uge? Jeg skal jo til Eindhoven i morgen og ugen ud...

Whis said...

Update:)
Indtil videre er der 20 tilmeldte(stadig på det løse) Men det er mega nice alligevel. Kunne forstå at der måske var LAN på Hørup skole? Jeg har nogle mates der gerne vil deltage i det LAN hvis det er ok...?

Whis