Wednesday, February 11, 2009

Endnu et nyt membership!!

Hej kære b0s'er!!

Som i nok har bemærket, har min kære m8 JUEEEL været på vores vt og gamet lidt med os i et stykke tid nu.. Årsagen til dette er, at drengen synes mægtig godt om vores forhold og sammenhold i clanen, og vil gerne joine os!! Og det er jeg helt enig i, for tror næppe man finder en bedre clan, hvor man både har tid til fis og ballade, og seriøse kampe, hvor begreber som ære og mod har en store rolle!!

Og jeg vil påstå, at juel er en styrke for både det kamp mæssige niveau og på det morale mæssige plan!! :D (Han laver HS)

Men jeg vil egentlig bare gerne hører jeres mening om, at jeg gerne vil have JUEL på try??

Hilsen jeres alle lille kære tysker :¤

8 comments:

Panda said...

Han er hygge når han er drunk.. *Thumbs up*

Recoon said...

Velkommen manden med den værste tænkelige mic :D

Recoon said...

ps. man kan jo ikke svine ham her? :P

Dirty said...

Juel ind? JA TAK. enig med thorge. whatever he said

StefN said...

Gu kan man så Lasse.

Jeg synes han er en idiot! Sådan er det bare!

Men ok, han må da gerne komme på try!

Recoon said...

jeg har fuld forståelse for steffens frustration... og giver ham ret

Anonymous said...

Ja gerne for mig.. jeg har godt nok ikke spillet så meget med ham endnu.. Men når i andre siger god for ham så kan det jo ikke være helt galt.

Anonymous said...

Har ikke spillet så meget med ham, så kan ikke helt udtale mig om det.