Friday, February 27, 2009

Kongeligt besøg fra Norden!

Hey Drenge.
Så sker det, vi får besøg af de 2 drenge fra norden(recoon/Nuke) og de skal da have en på opleveren. (optagelsesprøve)
Programmet er som følger:

De 2 personer føres med fast hånd til Christian den 10´s bro hvor de straffes hårdt med våde "ællinger". Så smider vi dem i vandet og på land venter store John, også kaldes "hingsten" Her bliver de taget TØRT i nougat brønden. Bagefter smider vi de 2 invalide i en trillebør og mødes hos Whistler.
Det er nu på tide at vi drikker et par øl for at dumle smerten, det er her jeg har brug for resten af Team b0s. Efter opvarmning med singstar og diverse b0s aktiviteter, så smutter vi en tur ned og bowler.
Hvis i har lyst til at deltage i disse festligheder, så skriv en besked til Whistler.

MVH Ham selv.

9 comments:

Anonymous said...

klar :D fix dato og tid :D

Anonymous said...

den 7 marts, starter kl 18 hos whis

Unknown said...

Det bliver godt :-D

TyskerN said...

Det er genialt det der!! :D Jeg er for klar.. :D SingStar er jo som bekendt "Mit domæne"!! haha.. :D

Anonymous said...

Singstar gider jeg ikke men bowling er jeg klar på :D

StefN said...

Vi har forresten også booket en stripper;

http://www.buckangel.com/tour1/tour.html

Unknown said...

^^
Now thats wierd

Anonymous said...

Seneste update.
Så er banerne bestilt, vi har 2 baner fra 22-24. vi skal dog pakke os lidt sammen da vi er 9 der kommer med, det er følgende:

Lasse
Mikkel
Palle
Thorge
Stefmus
Jacob M
Jakob Å
Lillesøster
Solkongen ham selv:)

Vi mødes hos mig kl 1900, så kan jeg lige nå at fodre de 2 banditter og smide dem under bruseren til fordel for alle.

Glæder mig voldsomt til at se jer alle.

MVH Whis

Recoon said...

ja der er ikke andet at kalde det end genial.. Glæder mig som en bamse efter kage ;)