Tuesday, February 10, 2009

Kære b0sser og andre glade givere


Jeg var jo så heldig at få en dejlig datter tirsdag d. 3.2.2009 kl. 18.47. I den forbindelse har det jo givet en masse dejlige gaver.
Vi vil gerne sige tusind tak for den kæmpe opbakning Jam fik til en barselsgave til min lille datter.


Det er sku fedt at se, at så mange støttede op om det. (19 mand)
Det blev jo hendes første elektronik, så derfor spår jeg hende en god fremtid. Der går da nok heller ikke mange år før hendes første CS:S rig skal bygges.


Men som jeg har skrevet tidligere, så bliver hun nok min nye ”tidssluger” så CS:S og andre dejlige spil kommer nok lidt i baggrunden. Men så er det jo dejligt at når man så har tid, er der altid en b0s eller 4, man kan tage en lille match med.

Men i hvert fald mange gange tak for opmærksomheden.

Alco over and out.

4 comments:

Recoon said...

kan b0sser godt få børn? :O

TyskerN said...

haha.. Jah, åbenbart!! :D Og stort tillykke fra tysken.. Håber alt gik vel, og at i alle 3 har de rigtig godt.. <3

C3PO said...

Tillykke Martin :P

Fanspastisk said...

Jamen... Tillykke herfra